Van Laura een aura healing gehad. Hele fijne ervaring! Fijne sfeer tijdens de sessie, duidelijke uitleg. Gevoel van rust na de sessie. Ik zou de healing zeker nog een keer willen herhalen.
Milou van der Leede
Door Laura van der Leede|2024-10-22T14:42:01+02:00april 22nd, 2024|Reacties uitgeschakeld voor Milou van der Leede